تولید سفارشی فرایند طراحی، مهندسی و تولید محصولات براساس جزئیات خاص ارایهشده توسط مشتری می باشد.
برای شرکت هایی که تولیدات خود را عمدتا بر اساس سفارشات خاص مشتری انجام می دهند تولید محصول طبق مشخصات مد نظر مشتری با چالش ها و البته خطاهای زیادی روبروست که همیشه یکی از دغدغه های بزرگ این شرکت ها می باشد. این ماژول این امکان را به شما می دهد سفارشات مشتری خود را با جزئیات کامل مد نظر ثبت کرده و سیستم از ثبت سفارش تا تولید و ارسال سفارش آنرا مدیریت کرده و اجازه بروز اشتباه را به حداقل ممکن می ساند این امر علاوه بر این که هزینه های شرکت را کاهش داده و باعث رضایت هرچه بیشتر مشتری و همچنین رهگیری وضعیت سفارش خود می شود.و باعث می شود شرکت بتواند حجم زیادی از محصولات را با قیمت مناسب بهدست مشتری برساند.
مدیریت سفارشات در سیتا پلاس ، بر اساس سیاست های سازمان تعیین می شود تا بتوان کمترین سفارش از دست رفته را در این موارد داشت . سفارشات ثبت شده در سیتا پلاس را میتوان بر اساس اولویت تولید در برنامه ریزی مشخص کرد و همچنین میتوان سفارشاتی که پیش پرداخت نداشتند را بعد از مدتی به حالت تعلیق درآورد این قابلیت با توجه به تغییرات قیمتی در طول دوره سفارش گیری کمک کننده تیم فروش مجموعه خواهد بود . بعد از ثبت سفارشات می توان پیش فاکتوری به منظور تایید خریدار برایشان ارسال کرد همچنین مشخصات سفارش ثبت شده و محصول نیز توسط پنل پیامکی برای تایید مجدد به مشتری ارسال می شود.
بعد از مدیریت سفارشات، کسب و کار باید به پیگیری وضعیت ارسال محصولات به مشتریان بپردازد تا مشتریان در صورت نیاز به پیگیری مراحل ارسال و دریافت محصول، اطلاعات لازم را داشته باشند. بهترین راه برای پیگیری وضعیت ارسال محصولات، فراهم کردن یک پنل پیگیری آنلاین به مشتریان است. در این پنل، مشتریان میتوانند وضعیت ارسال محصول خود را پیگیری کنند و در صورت نیاز با پشتیبانی تماس بگیرند. همچنین، ارسال اطلاعات وضعیت ارسال به مشتریان از طریق ایمیل و پیامک نیز به عنوان روش دیگر میتواند مورد استفاده قرار بگیرد.
بعد از پیگیری وضعیت ارسال محصولات به مشتریان، کسب و کار باید به ارائه خدمات پس از فروش نیز توجه کند. این شامل پاسخ به سوالات و شکایات مشتریان، تعمیر و خدمات پس از فروش محصولات، بازگشت و تعویض محصولات خراب یا نامناسب، و برآورده کردن حقوق مشتریان میشود. بهترین راه برای ارائه خدمات پس از فروش، ایجاد یک سیستم پشتیبانی قوی و کارآمد است که مشتریان در آن میتوانند با پشتیبانی تماس بگیرند و مشکلات و سوالات خود را مطرح کنند. همچنین، ارائه خدمات پس از فروش باعث ایجاد اعتماد بیشتر مشتریان به کسب و کار میشود و باعث افزایش فروش و ارتباط بیشتر با مشتریان میشود.